Yok olma incelemesi: Devasa hayal kırıklığının gölgesi haber

Hakkında güncel bilgileri okuyun Yok olma incelemesi: Devasa hayal kırıklığının gölgesi Web sitemizde. EPUB kitaplarını kayıt olmadan indirebiliriz

Size güzel bir tasarıma ve kullanıcı dostu bir arayüze sahip bir site sunuyoruz. Burada dünyanın dört bir yanından en güncel haberleri bulabilir ve ePUB kitaplarını kayıt olmadan ücretsiz indirebilirsiniz. Haberleri okuyabilir ve aynı kategorideki kitapları alabilirsiniz. En son haberleri seçiyoruz ve yalnızca finans, politika, işletme, sanat, spor vb. Yok olma incelemesi: Devasa hayal kırıklığının gölgesi ilginizi çeken bilgileri okuyun ve seçilen makalelerin kalitesinden emin olun. Sürekli ilgili bilgileri almak, bir insana bir kontrol hissi verir, duygusal açlığı ortaya çıkarır, dünyayı dolaşmaya yardımcı olur. Sitemizde her zaman en son haberler ile güncel olacak ve en sevdiğiniz kitapları okuyabilirsiniz. Sitemizde kalın, bizim için çok önemlidir. Bizimle olun ve kendiniz için daha fazlasını öğrenin, başkalarıyla paylaşacağınız bir şey olacak. / Yükselen Ravenii, daha az mücadele edecek kadar etkileyici görünüyor. Iron Galaxy Studios okuyucu yorumları 32 Bu haberi paylaş Oyun detayları Geliştirici: Maximum Games Yayımcı: Iron Galaxy Platform: Windows (gözden geçirildi), Xbox One, PS4 Çıkış Tarihi: 10 Nisan 2018 ESRB Puanı: Olgun Fiyat: 60 $ Bağlantılar: Steam | Resmi web sitesi En çok indirgemeciğimde, Extinction'a bir uzun eskort misyonu dize derim. Oyun, küçük şekillerde daha fazla çeşitlilik eklemek için mücadele ediyor ve pençeleri çekiyor, ancak tam bir oyunu haklı çıkaracak kadar çekirdek ritmini asla sallamıyor veya sallamıyor. Bunun yerine, andıran unvanına değmeyen, sinir bozucu bir kavram kanıtı gibi hissediyor. Biraz destekleyerek Extinction, Colossus'un Gölgesi, Devil May Cry ve özellikle de Titan'daki Anime Saldırısı'ndan açıkça etkilenen bir eylem platformudur. Sadece sığ bakışları yakaladığımız bir ortaçağ-fantezi dünyası, bütün şehirleri kolaylıkla devirebilen “Ravenii” adı verilen devleri ışınlayarak, yükselen kuşatma altında. Bir avuç zar zor 2D kartaşı üzerinden öğrendiğimiz gibi, aynı zamanda Sentinel adında büyülü bir savaşçı olan, yumuşak bir köfte olarak oynuyorsunuz. Bu başlık ona, suskun işgalcileri koşup başlarını sarkacak kadar parkör yetkisi veriyor. Ve lop başkanları yapar. Sürekli. Kafa kestirmek hemen hemen Extinction’ın tek aldatmacası olsa da, bu yenilik bile korumak istediğiniz yerleşimlerden daha hızlı çöküyor. Sürecin gerçekte ne kadar özensiz olduğunu anlamak uzun sürmez. Örneğin kafalarıyla, Ravenii’lerden birini öldüremezsiniz, mesela. İlk önce, aldatıcı bir grev yapmanız gerekiyor. Bu, şehir çevresini sınırlamak, kare düğmeyi ezmek veya sivillerin avuçlarını güvenli hale getirmek için yeterince uzun olan büyük kristallerin yanında durmak suretiyle büyük ölçüde anlamsız küçük canavarları öldürmek anlamına geliyor. Burası “eskort” öğelerinin tekme attığı yerdir. Devler her bir şehri çok fazla tahrip etmeden önce belirli bir hedefi yerine getirmeye ihtiyaç duymanın yanı sıra, sivilleri erkek büyüklüğündeki goblinlerden korumak istersiniz. Bu şekilde daha sonra darbelerden ötürü onları bankadan çıkarabilirsiniz. Ama herkesi ya da her şeyi koruyamazsın. Zorlukların değerli insan kaynağınızı tüketmesini engellemeye çalışırsanız, 10 katlı troller bunun yerine şehrinizin sağlık çubuğunu sarsacaktır (ki, ölüme sınırsızca yeniden dirildiğinizden dolayı genellikle gerçek başarısızlık halidir). Büyük Ravenii'yi durdurmaya veya yavaşlatmaya çalışırsanız, bu mümkün olduğunda bile, askerler kurtarmaya değer vatandaşlar bankanıza gönderilecektir. Ve ölümleri şehre fazla zarar vermese de, kolayca hesaplanabilir enerji eksikliği, öldürme darbeleri oluşturmada güçlük yaratmaktadır. Extinction, zor seçimler yapmanızı istediğini hissederse bu zor denge iyi olur. Ancak sürekli değişen sıkıntılara rağmen, oyun genellikle çok zor değil. Çoğunlukla, sadece bir güçlük. Hayatta kalanları kaybetmek, kaybettiğiniz anlamına gelmez, bu sadece bir defalarca bir devi harcamak ve yenilenen bir bacağını keserek ilerlemesini durdurmak için zaman harcamanız gerektiği anlamına gelir. O zaman, Ravenii grevi yapmanın vakti gelinceye kadar vasat yer savaşındaki küçük böcekleri öğütebilirsin. Sivilleri kurtarmak güç bir iştir, ancak dev öldüren son grevinizi suçlar. Periyodik güncellemeler oyunu marjinal olarak daha az tahriş edici hale getiriyor. İkincil hedefler kampanyanın monotomluğunu sarsmak için çok az şey yapar. Herky-sarsıntılı animasyon oyunun bölümlerini delip geçiyor. Tırmanma Ravenii etkileyici bir şekilde hızlı, ancak ağırlıksız ve özensiz hissediyor. Şehirleriniz dağıldıkça, onların arasından park etme yeteneğiniz de artar. Farklı düşmanlar farklı zırhları kullanırlar, ama öyleler. o kadar farklı değil. Soyu tükenme, sizi makul bir şekilde idare edebileceğinizden daha fazla yöne doğru çeker. Çok fazla hareket bulanıklığı da var. Yavaş mo çizgi saldırıları yararlıdır, ancak kamera sorunları onları gereğinden daha zorlaştırır. Neredeyse her savaş, greving taşlama saldırı enerjisine ve grevdeki zayıf noktalara düşüyor. Tabii ki, devleri öldürmek her zaman bu kadar basit değildir. Ravenii'lerin çoğu, uzuvları kırmadan önce kesilmesi gereken zırh plakalarıyla birlikte gelir. İlk başta, Extinction'ın titan katliamına gerçek bir karmaşıklık ve çeşitlilik katacağını düşündüm. Mesela basit ahşap zırhı ağır çekim kısa bir vuruşla vurmam gerekiyordu. Ancak demir zırh, belirli zayıf noktalara karşı defalarca sıraya girmemi istedi. Ancak, tavşan deliğinin gittiği kadar derin olduğu çok açık. Altın zırh demir ile aynı şekilde çalışır, ancak daha zayıf noktalarla sadece bir kere vurmanız gerekir. Thorn ar