HTC Vive Pro ile görüş: Bir devrim değil, aynı zamanda çözünürlükten fazlası haber

Hakkında güncel bilgileri okuyun HTC Vive Pro ile görüş: Bir devrim değil, aynı zamanda çözünürlükten fazlası Web sitemizde. EPUB kitaplarını kayıt olmadan indirebiliriz

Size güzel bir tasarıma ve kullanıcı dostu bir arayüze sahip bir site sunuyoruz. Burada dünyanın dört bir yanından en güncel haberleri bulabilir ve ePUB kitaplarını kayıt olmadan ücretsiz indirebilirsiniz. Haberleri okuyabilir ve aynı kategorideki kitapları alabilirsiniz. En son haberleri seçiyoruz ve yalnızca finans, politika, işletme, sanat, spor vb. HTC Vive Pro ile görüş: Bir devrim değil, aynı zamanda çözünürlükten fazlası ilginizi çeken bilgileri okuyun ve seçilen makalelerin kalitesinden emin olun. Sürekli ilgili bilgileri almak, bir insana bir kontrol hissi verir, duygusal açlığı ortaya çıkarır, dünyayı dolaşmaya yardımcı olur. Sitemizde her zaman en son haberler ile güncel olacak ve en sevdiğiniz kitapları okuyabilirsiniz. Sitemizde kalın, bizim için çok önemlidir. Bizimle olun ve kendiniz için daha fazlasını öğrenin, başkalarıyla paylaşacağınız bir şey olacak. Okuyucu yorumları 95 Bu hikayeyi paylaş Ars SXSW 2018'de Skywalker anlaşmazlıkları üzerine Mark Hamill, yeni bir Star Wars filmi olan Brian Michael Bendis'in DC'deki yaşamındaki başrol oynaması korkusu; “Superman istedim“ Elon Musk, SXSW'de “insan hikayesinin bir sonraki aşaması için bir fragman kullandı” Daha fazla hikaye görüntüle AUSTIN, Texas-HTC'nin VR ekibi bu yılki South By Southwest festivalinde tam anlamıyla yürürlükte kaldı. Ready Player One'ın film uyarlaması. Sıkışmaya hazır, kitaptan filme "deneyim" etkinliğinin en üst katı, bu ayın sonunda filmin yanında başlaması planlanan birkaç Hazır Oyuncu Bir temalı VR oyununu oynamak için bir saat süren beklemeyi içeriyordu. İlginçtir, yine de, olayın en iyi yanı, etkinliğin hiçbir yerinde tanıtılmadı. Bir Demir Dev kopyası gibi dev bir foto-op deliliğinin arkasına sıkışmış bir Delorean, çok daha fazla ilgilendiğim fütüristik bir teknoloji parçasıydı: HTC Vive Pro. Ocak ayındaki CES sırasında yaklaşmakta olan Vive Pro'ya hızlıca bir bakış atmamıza rağmen, bu SXSW etkinliği, bu yıl daha sonra PC-VR döneminde ilk "2.0" kulaklık olarak piyasaya sürülecek olan donanımı ilk kez inceledim. Bu yükseltilmiş VR kulaklığın maliyeti ne kadar olacak? Sorusuna henüz cevap veremedik, ancak etkileyici bir SXSW testinden sonra, kabul edilebilir fiyat noktam kesinlikle yüz dolar kadar yükseldi. Sığdırmak, pikseller ve dokular HTC Vive Pro'yu açmak istediğinizde, kafa bandını 90 derece yukarı kaldırarak başlayın. Sam Machkovech Kafa bandının bir başka açısı kilitli konumda kaldı. Sam Machkovech Yeni Vive Pro'nun stereo ön kameralarıyla hiçbir şey test edemedik. Sam Machkovech İnce ayarlı başa takma ayarlamaları için Vive logo kadranı da dahil olmak üzere arka kısımdaki bir zoom. Bu görüntünün sol alt köşesinde küçük bir siyah düğmeye göz atarak casusluk yapabilirsiniz. Gözlüklü düğme bu. Lensleri yüzünüze doğru ve uzağa doğru kaydırmak için bunu tutun. Yukarıdan aşağıya bir görünüm. Garip bir şekilde, HTC burada satış sonrası bir yüz yastığı koydu ve Vive Pro'nun son yastığının nasıl görüneceği ya da çalışacağıyla ilgili soruları cevaplamadı. Yeni başlayanlar için, HTC Vive Pro şu anda bir çift gözlüklü herkes için en iyi VR kulaklık olduğunu bildirebilirim. Vive Pro'nun kafa bandı iki konumda yerine oturur: standart, başın arkasına tam oturan ve 90 derece yukarı açılı. Herhangi bir talimat ya da rehberlik olmadan, kafa bandı kabarık iken Vive Pro'yu yakalayabildim, yüzüme yapıştırdım ve sonra kafa bandını kafamın etrafına sığacak şekilde geri çekin. Hatta en hacimli gözlüklerimi kasten giydim ve onları düzeltmek ya da kafamı mükemmel bir açıyla sokmakla mücadele etmek zorunda değildim. Yüze çekin, kafa bandını aşağı çekin. Kolay. Bunu yaptıktan sonra, oturumu sıkmak için kulaklığın arkasındaki döner düğmeyi kullanabildim, sonra Vive'in lenslerini gözlüklerime mümkün olduğunca yaklaştırmak için kulaklıktaki bir düğmeye bastım. Sonuç, çevremdeki VR hareketini boyutlandırmak için inanılmaz derecede rahat bir uyum ve geniş bir görüş alanıydı. Bu uyum sağlandığında, yaklaşmakta olan bu kulaklık için diğer birincil zıplamayı test etmek için dört RP1 temalı oyun demoları kullandım: 2160 × 1200 - 2880 × 1600 arasında dahili çözünürlükte bir artış. Bu piksel cinsinden yüzde 78'lik bir sıçrama ve sonuç beklediğim gibi "whelming" oldu. Mükemmel değil, "Bunun VR olduğuna inanamıyorum" olayı. Herhangi bir anda farkedilir derecede pikselli çizgilerle tipik bir VR "ekran kapısı" nı ve orijinal Vive'nin Fresnel lenslerini, zaman zaman dairesel ışık bantlarıyla tamamlanmış olarak gördüm. Fakat resmen yeni VR sadakat bölgesi içindeydim. Metin satırları mutlaka biri yüzümün önünde gerçek hayattan bir afiş sallıyormuş gibi keskin değildi, ancak HTC Vive ve Oculus Rift ile oyunlarını büyük metin içeriğinin bile ne kadar bulanık olduğunu bilecek kadar sık test ettim. bak. En belirgin anlar, HTC reps beni demolar arasındaki SteamVR Home arayüzüne geri döndürdüğünde, tanıdık, metin dolu menülere bakmama ve metin ve doku kalitesinde anlık, kayda değer bir sıçrama tanımlamama izin verdi. Onları okumak için Giriş arayüzünün metin menülerine ışınlanmak zorunda değildim. Rahat bir mesafede iyiydim. RP1 demolarında, yüksek aksiyonlu uzaylı patlatma senaryoları sırasında ayrıntılı çevre dokularını gerçekten takdir edebilirim. En çok kullandığım VR kulaklıklarla durum böyle olmadı. VR yükseltmeleri hakkında okurken ümit edebileceğiniz çözünürlük atlama değil, bilgisayar sp.